ABC VAN DER VALK HOTEL LELYSTAD

Hier vindt u uitgebreide informatie over het hotel.

Om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, willen we u erop wijzen dat de directie geen verantwoordelijkheid aanvaardt voor verlies, diefstal of vergeten voorwerpen. We raden u aan geen waardevolle spullen onbeheerd achter te laten op uw kamer. Bedankt voor uw begrip en medewerking.

In geval van nood kunt u direct contact opnemen met onze receptie door nummer 9 in te toetsen op het telefoontoestel in uw kamer. Bovendien is er te allen tijde een bedrijfshulpverlener aanwezig in ons pand om u bij te staan in noodsituaties. Uw veiligheid staat bij ons voorop.

We verwelkomen u graag voor lunch tussen 11:30 en 16:00 uur, en voor diner tussen 17:00 en 22:00 uur. Als u wilt reserveren, kunt u simpelweg de receptiemedewerkers bellen door 9 in te toetsen op uw telefoon in uw kamer.

Pin (voorkeur), Contant (geen vreemde valuta), Creditcards (Amex, Visa, Euro/Mastercard, Diners) Van der Valk Giftcard, VVV-cadeaubon, VVV-dinercheque en VVV-Lekker & Weg

Mocht u een dieet of allergie hebben, dan kunt u dit doorgeven aan onze receptie (toets 9). Onze keuken kan hier rekening mee houden, mits ruim van tevoren aangegeven. Uw comfort en welzijn zijn voor ons van het grootste belang

Wilt u de omgeving van Van der Valk Hotel Lelystad per fiets verkennen? Dat kan! Onze receptie helpt u graag met het plaatsen van een reservering. Dit kan zowel tijdens- als voorafgaande aan uw verblijf. Zo bent u er zeker van dat u er heerlijk op uit kan met de fiets. Een elektrische fiets kost €29,50 en een normale fiets €16,00.

Als u iets verloren heeft of een gevonden voorwerp wilt melden, kunt u de receptie bellen. We helpen u graag om uw eigendommen terug te vinden. U kunt ons bereiken via het telefoonnummer van de receptie.

Op de zestiende verdieping van ons hotel bevindt zich de skybar, waar u kunt genieten van een heerlijk drankje terwijl u uitkijkt over het adembenemende uitzicht op Lelystad. De bar biedt een exclusieve ervaring en biedt een 360 graden panoramisch uitzicht over de hele regio. Deze is dagelijks geopend van 17:00 – 00:00.

Uw huisdier is welkom in de lobbybar en op ons terras (wanneer deze geopend is). Helaas zijn huisdieren niet toegestaan in ons restaurant, de skybar of op een kamer. 

Uw hotelkamer staat op de dag van aankomst vanaf 15.00 uur tot uw beschikking.

Het gehele pand en terras beschikt over gratis WiFi.

Wanneer u tijdens uw verblijf een kamerreservering wenst te maken voor een volgende overnachting, raden wij u aan om dit een dag voor vertrek aan te geven. Dit voorkomt eventuele wachttijden bij het uitchecken.

Als u extra dekbedden, hoofdkussens of kledinghangers op uw kamer wenst, kunt u contact opnemen met de receptie (toestel 9). We staan klaar om aan uw behoeften te voldoen. Bovendien is uw bed voorzien van zowel een zacht als een stevig kussen, zodat u kunt kiezen wat het meest comfortabel voor u is.

Alle nooduitgangen zijn duidelijk aangegeven en voorzien van noodverlichting. Voor uw eigen veiligheid adviseren wij u zich bij aankomst te oriënteren zodat u in geval van nood de nooduitgangen weet te vinden. Aan de binnenkant van de deur op uw kamer vindt u tevens een plattegrond met vluchtroute.

Het ontbijtbuffet wordt van maandag t/m vrijdag geserveerd in ons restaurant van 06.30 uur tot 10.00 uur. Op zaterdag en zondag van 07.30 uur tot 10.30 uur.

Voor de eerste vier uur kunt u gratis parkeren naast ons hotel in de daarvoor bestemde parkeervakken.

Roken is in het gehele pand niet toegestaan. Indien u toch op uw kamer heeft gerookt, zullen wij €250,- schoonmaakkosten in rekening brengen.

Verkiest u liever om op uw kamer te dineren? Geen probleem! Houd er rekening mee dat we een toeslag van €10,00 rekenen voor Inroom Dining. Het doorgeven van uw bestelling kan via uw hoteltelefoon met toets 9.

Voor een smakelijke snack kunt u terecht in onze winkel in de lobby. We hebben een verscheidenheid aan lekkernijen om uw trek te stillen. Kom gerust langs en ontdek ons aanbod!

Op verzoek kunnen wij graag een taxi voor u regelen. Voor meer informatie kunt u terecht bij onze receptie. We staan klaar om u te helpen met uw vervoersbehoeften.

Op mooie dagen nodigen we u graag uit om te genieten op ons terras. Of u nu wilt ontspannen in de zon of bediend wilt worden, ons terras biedt de perfecte ambiance voor uw verblijf. We kijken ernaar uit om u te verwelkomen!

Wij vragen u vriendelijk om op de dag van vertrek uw kamer uiterlijk om 11.00 uur met uw bagage te verlaten. We stellen het op prijs als u uw kamersleutel weer bij de receptie inlevert. Bedankt voor uw medewerking en we hopen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad.

Als u gebruik wilt maken van onze wekservice, kunt u uw kamernummer en gewenste wektijd doorgeven aan onze receptie (toets 9). We zullen ervoor zorgen dat u op tijd gewekt wordt. Uw comfort is onze prioriteit.

Van der Valk Hotel Lelystad biedt een uitgebreide selectie van 10 stijlvolle en multifunctionele zalen. De flexibele opstellingen en verschillende groottes van de zalen maken het mogelijk om diverse soorten bijeenkomsten zoals vergaderingen, borrels en evenementen te organiseren. Ons team staat klaar om te helpen bij het organiseren van elke gelegenheid.